انتقال زائران اربعین از شلمچه با ناوگان ایرانی امکان پذیر شد هوای کشور گرم‌تر می‌شود (یکم مرداد ۱۴۰۳) افزایش ۱.۳ درجه‌ای میانگین دمای هوای ایران در تیرماه تعطیلی و کاهش ساعت کاری ادارات و بانک‌های قم از دوم مرداد ۱۴۰۳ + جزئیات دستمزد عجیب سوادآموزی هر بیسواد در کشور خراسان‌رضوی پیشگام در واکسیناسیون دام نمرات امتحان نهایی چه زمانی اعلام می‌شود؟ بی‌اختیاری ادرار، یکی از علائم اصلی اختلال در کف لگن است بهره‌مندی ۵ هزار دانش‌آموز مشهدی از خدمات بهزیستی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (دوشنبه یکم مرداد ۱۴۰۳) | تداوم وزش باد در استان تا پایان هفته برای اولین بار در خراسان‌رضوی؛ افتتاح مرکز نگهداری شبانه‌روزی موقت اوتیسم تجویز آنتی‌بیوتیک در ایران ۱۰ درصد بیشتر از میانگین جهانی قاچاق معکوس دخانیات به دلیل قیمت پایین در ایران توصیه‌هایی در خصوص خشکی چشم | زائران اربعین مبتلا به خشکی چشم، اشک مصنوعی همراه داشته باشند کشف و ضبط ۱۳۰ قبضه سلاح جنگی غیر مجاز در شادگان خوزستان تغذیه و تحرک کافی از عوامل اثر گذار در حفظ سلامت استخوان و مفاصل است علت تأخیر در واریز حقوق تیرماه ۱۴۰۳ بازنشستگان تأمین‌اجتماعی | تعطیلات رسمی بهانه تأخیر در واریز حقوق و مستمری نشود! چرا مدیریت مصرف آب در تابستان امسال ضرورت دارد؟ | مراقب گرمای غیر طبیعی تابستان امسال باشید ابلاغ بیش از ۶۱ هزار میلیارد ریال از اعتبارات سرمایه‌ای خراسان رضوی ماجرای نامه مخبر برای حداقل‌بگیران تامین اجتماعی چه بود؟ | سه میلیون تومان برای متناسب‌سازی نیست! راه اندازی چهارمین مرکز خدمات جامع سلامت آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد
سرخط خبرها

مشهد، میزبان اردوی کشوری دانش‌آموزان دختر شاهد و ایثارگر

  • کد خبر: ۱۹۸۷۲۹
  • ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۹
مشهد، میزبان اردوی کشوری دانش‌آموزان دختر شاهد و ایثارگر
اردوی کشوری دانش‌آموزان دختر شاهد و ایثارگر مدافع حرم از ۱۳ تا ۱۷ آذرماه در مشهد در حال برگزاری است.

به گزارش شهرآرانیوز، جواد حامدزاده، معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در نشست خبری اردوی کشوری دانش‌آموزان دختر شاهد و ایثارگر مدافع حرم که ظهر امروز، ۱۵ آذر در سالن جلسات هتل ایران در مشهد برگزار شد، اظهار کرد: حقیقت امر این است که در دنیا، هیچ شهری با این خصایص و ویژگی‌ها وجود ندارد. فرصت‌ها و ظرفیت‌های فرهنگی ویژه‌ای در شهر امام رضا(ع) وجود دارد که می‌توان از آن بهره برد و بر همین اساس، در ایام پیش‌رو سه ویژه‌برنامه به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار خواهد شد.

وی افزود: طی هفته جاری مهمان امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران هستیم که به مناسبت روز دانشجو، دیدار چهره به چهره با دانشجویان خواهند داشت، همچنین یکی از برنامه‌های ما با حضور مدیرکل‌های ستاد مرکز و معاونان بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار می‌شود تا ارزیابی عملکرد ستادی در این دوره اتفاق بیفتد.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی ادامه داد: رویداد مهم دیگر نیز با حضور ۱۳۰ دانش‌آموز دختر شاهد و ایثارگر مدافع حرم از ۱۳ تا ۱۷ آذرماه در حال برگزاری است. همه مدیران و معاونان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در این اردوی فرهنگی تربیتی حضور دارند و از نزدیک، شنوای مطالبات و مشکلات این عزیزان خواهند بود.

حامدزاده خاطرنشان کرد: تلاش ما بر این است که به‌موازات فضای مفرح و شاد، فضای تعاملی و آموزشی مطلوبی هم در این اردو شکل بگیرد. انواع و اقسام مسابقات فرهنگی، ورزشی و علمی در حاشیه این دوره برای دانش‌آموزان برگزار خواهد شد و امیدواریم دانش‌آموزان بتوانند از طریق این دوره‌های فرهنگی، بیش از پیش با فرهنگ ایثار و شهادت ارتباط برقرار کنند.

وی ادامه داد: همه ما می‌دانیم که امروز، نظام مقدس جمهوری اسلامی با همه توان بازدارنده نظامی خود فقط متکی بر بنیه فرهنگی و مردمی خود است. بزرگ‌ترین وحشت ابرقدرت‌ها از ایران اسلامی هم به دلیل همین اتحاد است. همان فرهنگ ایثار و شهادتی که باعث می‌شد تا ایران ما در همه بحران‌های اخیر سرافراز بماند و تلاش ما این است که نسل آینده‌ساز کشور نیز بیش از پیش با این اندیشه متعالی آشنا شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->